Pages

Friday 30 September 2011

Mangsa Hackers. Tiadakah pihak yang bertanggungjawab mengambil berat?


Mangsa Hackers. Tiadakah pihak yang bertanggungjawab mengambil berat?

by Oh! Media on Tuesday, 08 February 2011 at 15:19
Assalamualaikum kepada pihak Oh! Media...

Saya di sini ingin meminta pihak Oh! Media mengetengahkan isu hackers yang semakin melampau kerana saya sendiri telah menjadi mangsa. Hackers bukan sahaja menggangu pengguna laman sesawang sosial. Tetapi juga telah menceroboh laman sesawang sosial saya.

Baru-baru ini ada hachers yang mengganggu pengguna laman sesawang kampungchat.com. Ramai pengguna laman tersebut telah menjadi mangsa pecerobohan hackers tersebut. Isu ini telah berlarutan agak lama. Namun tiada tindakan yang diambil untuk menjejak hackers tersebut. Hackers adalah penjenayah siber yg boleh mungkin juga boleh menceroboh untuk mendapatkn maklumat peribadi pengguna lain.

Mereka juga mungkin boleh medapatkan maklumat akaun bank. Saya berharap pihak Oh! Media memberi keutamaan kepada isu ini dan saya amat berharap pihak yang terlibat mengambil tindakan keras ke atas hackers tersebut..

Sekian..Wassalam.................

MANGSA HACKERS...:-(

No comments:

Post a Comment