Pages

Wednesday 9 February 2011

jage hati


by Takde Pape on Saturday, 01 January 2011 at 00:46
 
 
ade 0rang kate, aku ni terlalu menjage hati kawan. 0key2. kadang2 aku fed up gak dengan ayat tu. meh aku cerite sikit. sikit je. cukup buat k0rang faham. urm.. macam mane ek. ha, aku bandingkan dengan family la ye.

macam ni. kalau dengan family kan, k0rang gaduh la macam mane. tak kisah la gaduh sampai terbang periuk belanga ke sepak tarik2 rambut ke. walau macam mana p0n k0rang gaduh, k0rang tetap bersama. sama2 makan dari periuk nasi yang satu. sama2 tidur dalam rumah yang satu. sama2 teng0k tv yang satu. bak kate "air dicincang tak kan putus"

tapi kalau gaduh dengan kawan. tak payah tunggu gaduh. taip yang tak bersuara tu p0n walaupun hanya perkara remeh temeh p0n dah mampu riuh satu dunia. hal remeh temeh b0leh memutuskan hubungan silaturrahim. ape itu putus silaturrahim dalam islam? aku tak fasih, selidik la sendiri. bak kate "ikut hati, mati"

0key dah. malas nak bebel pepanjang.. assignment aku nk kena hantar dh ni.. sekian..

No comments:

Post a Comment