Pages

Monday 3 October 2011

Sakit mata dan kopi


Sakit mata dan kopi



by Himpunan Lawak Jenaka on Friday, 11 February 2011 at 02:14
Di sebuah klinik mata.

Doktor: Slmat Pagi. Boleh saya bantu anda?

Pesakit: Pagi Doktor. Ya, saya ada masalah. Setiap kali saya minum kopi, mata saya rasa seperti tercucuk sesuatu.

Doktor: Ok, biar saya periksa mata anda.

Setelah memeriksa mata pesakit, doktor dapati tiada apa-apa masalah dengan mata pesakit tu.

Keesokkan harinya pesakit tu datang lagi dan mengadu perkara yang sama berkaitan matanya. Perkara ini berlaku selama tiga hari berturut-turut. Akhirnya doktor tersebut menyuruh pesakit itu masuk ke dewan pembedahan dan menyuruhnya berbaring.

Pesakit: Dah dapat apa sebabnya mata saya ini doktor?

Doktor: Sekejap saya sedang membancuh kopi.

Selesai bancuh kopi doktor suruh pesakit minum. Pesakit ambil kopi tersebut dan terus minum kemudian dia menjerit kesakitan sambil memegang matanya.

Doktor: Ok..Ok...saya dah dapat sebab kenapa mata awak sakit masa minum kopi.

Pesakit: Betul ke doktor! (dengan gembiranya), apa ubatnya.

Doktor: Ya betul!! tak perlu ubat, ANDA HANYA PERLU KELUARKAN SUDU DARI CAWAN KOPI SEBELUM MEMINUMNYA.......tu jer!!!!

credit to: Nama saya Dania
[ads] Kalau korang bosan jom main game #MiloFuzeJamPack boleh dapat hadiah sehingga RM40, 000 klik sini [http://bit.ly/gGxQk5]

No comments:

Post a Comment